Практичний семінар «Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі»

     Напередодні Дня знань, у рамках серпневих зустрічей команди управління Державної служби якості освіти у Закарпатській області з педагогічною спільнотою краю, було проведено практичний семінар «Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі» для керівників (та їх заступників) закладів загальної середньої освіти Міжгірської, Колочавської, Пилипецької, Синевирської територіальних громад.
✴️Мета організації заходу - надання практичної допомоги керівникам закладів загальної середньої освіти в організації роботи з визначення політики забезпечення якості освітньої діяльності, формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та проведення процедури самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів закладу освіти.
   Теоретичний модуль семінару розпочала Марія Сігетій, начальник управління Державної служби якості освіти у Закарпатській області, з висвітлення основних аспектів та переваг застосування інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd» для зовнішнього оцінювання та самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти. Детально розповіла присутнім про переваги проведення процедури самооцінювання:
✅прозорість, мінімізацію дії суб’єктивних чинників
✅відстеження динаміки та вчасне реагування на виявлені проблеми
✅збереження і цифровізація даних
✅отримання інформації з різних джерел для аналізу стану системи освіти
✅прийняття виважених управлінських рішень на основі достовірних даних
    Про розбудову внутрішньої системи забезпечення освіти у закладах загальної середньої освіти інформувала Оксана ГЕРБЕЙ, заступник начальника відділу інституційного аудиту управління Служби.
   Практичну частину семінару координувала заступник начальника - начальник відділу інституційного аудиту територіального управління Наталія Гордуз.
  Учасники поділились на групи та мали змогу попрактикуватись у проведенні комплексного самооцінювання якості освітньої та управлінської діяльності закладу освіти:
визначити компоненти внутрішньої системи з урахуванням частини третьої статті 41 Закону України «Про освіту»;
оцінити вимогу щодо забезпечення здорових, безпечних та комфортних умов навчання та праці;
розробити Алгоритм щодо систематичного відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому (за потреби) підтримки в освітньому процесі;
скласти Алгоритм дій керівника щодо ефективності планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання ними сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти та щодо проведення самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти.
Для виконання практичних завдань на семінарі та з метою впровадження набутих знань для ефективної роботи закладів освіти у подальшому, фахівці управління рекомендували керівникам закладів освіти використовувати у своїй діяльності Порадник для керівників закладів загальної середньої освіти «Абетка для директора»  https://bit.ly/2WqzmqW
Нагадуємо: більше рекомендацій керівникам закладів освіти розміщено на офіційному сайті Державної служби якості освіти України за покликанням https://cutt.ly/5Cy7Ccl